آلونسو: مي‌توانستيم مقابل بارسا برنده شويم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
آلونسو: مي‌توانستيم مقابل بارسا برنده شويم
نوشته شده در چهار شنبه 19 مهر 1391
بازدید : 309
نویسنده : حسین فهیمی

 
آلونسو: مي‌توانستيم مقابل بارسا برنده شويم

   ژابي آلونسو با ابراز رضايت از عملکرد رئال در جريان تساوي 2 بر 2 مقابل بارسلونا در هفته هفتم لاليگا مدعي شد که رئال مي‌توانست هر 3 امتياز بازي را از آن خود کند.

وي در اين‌باره اظهار داشت: اين نتيجه مي‌توانست بدتر هم بشود، اما احساس مي‌کنم که مي‌توانستيم برنده بازي باشيم. اگر با نتيجه 2 بر صفر پيش مي‌افتاديم بازي متفاوت مي‌شد.

هافبک رئال مادريد خاطرنشان کرد: بازيکنان مي‌دانند که هنوز امتيازات زيادي وجود دارد که بايد براي به دست آوردن آنها جنگيد. بازي‌هاي زيادي در ليگ باقي مانده است. اميدواريم که تعطيلات باشگاهي براي برگزاري بازي‌هاي ملي به ما کمک کند و سپس بتوانيم براي رسيدن به بارسا کارمان را شروع کنيم.

آلونسو با اشاره به فرصتي که توسط دي ماريا و بنزما به هدر رفت، اضافه کرد: در يک لحظه سراسيمگي نتوانستيم توپ را به گل تبديل کنيم و بنابراين نتوانستيم 3 امتياز را به دست بياوريم.

وي همچنين توضيح داد که نتيجه مي‌توانست بدتر از اين هم بشود و افزود: در مسابقه سختي قرار داشتيم و حريف قدرتمندي روبروي ما بود. روحيه ما بسيار شبيه به سال گذشته بود و اشتباهات خيلي کمي داشتيم.

هافبک سفيدپوشان مادريد تصريح کرد: بايد براي پيروزي در بازي‌هاي آينده تلاش کنيم. وضعيت ما خوب است و از بسياري جهات در حال پيشرفت هستيم.

http://www.ronaldo7.net/news/2012/cristiano-ronaldo-550-xabi-alonso-class-when-making-a-long-pass-in-real-madrid-for-la-liga-2012-2013.jpg




مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: